دارم دنبال چیزی میگردم..دنبال خودم..خودم را جا گذاشته ام.
دارم دنبال چیزی میگردم..دنبال خودم..خودم را جا گذاشته ام..خودم را در تو جا گذاشته ام..خیلی وقت است,که جا گذاشته ام خودم را درون قلبت..از من جسمی مانده..جسمم اینجاست,روحم عجین شده در کالبد تو....دوست دارم بماند..تا قیامت بماند..من پیش تو چیزی ندارم..
زندگیم من فدات..
زندگیم من فدات..
- ۵۵۷
- ۱۶ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط