{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

A♥M

A♥M
دیدگاه ها (۲)

دستمو ول نڪن ڪہ زمین میخورمتو برے از همہ آدما میبرم تو خودت ...

هرجا میری برو ول نکن دستمو♥A♥M

از همه عزیزانی که نگران شدن و از طرق گوناگون جویای احوال من ...

جییییغ:P

MAMA

M. A. M. A B. O. Y اسم انیمه: بادشکن

r e b k b m m m m m a همهههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط