{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه حق گفت

چه حق گفت
دیدگاه ها (۰)

رفیق میدونم خسته ای اما قوی بمون:)

وااای خیلی خوب بود

وقتی نمیدونم پست چی بزارم و از خودم می زارم

𝕋𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕚𝕤 𝕟𝕠𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕝𝕖𝕗𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕒𝕪𝕀 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕒𝕡𝕡𝕣𝕖𝕔𝕚𝕒𝕥𝕖 𝕚𝕥 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕠𝕦...

بعلههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط