{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره سهمیه همین قدری پر کاربرده .

اره سهمیه همین قدری پر کاربرده .

کسی رو میشناسم که باوجود اینکه خیلی راحت میتونست با سهمیه سال اول قبول شده و بره نرفت و خوند و با تلاش خودش قبول شد و رفت
که پزشکی نوش جون خودش و هفت نسل بعدش .

کسی رو هم میشناسم که هیچی بلده و با سهمیه رفت و جون مردم گرفت .

خلاصه که درسته سهمیه خیلی خوبه .
ولی اینک تو چی بلدی مهم تره .
سهمیه تورو میبره بالا ولی اگ هیچی بلد نباشی اونجا نگهت نمیداره !
دیدگاه ها (۱۱)

یه ایرانی هرجاااای دنیا بره با زنش در گیره .

جواد آقای عزتی عزیزم .

کسی می‌دونه اسم این آهنگ خانم نیکی رو؟

هرچی سن رفت بالاتر عقل حاکم تر شد، زندگی روال تر ولی بی‌لذت‌...

پارت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط