{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مجبور شدم اینو بزارم خب کدومش 🎀✨

مجبور شدم اینو بزارم خب کدومش 🎀✨
دیدگاه ها (۱۴)

اوخداااااا 🎀✨😍🫣

چراااااااا 😭😭

خب وقتی هر دوتاتون باهم میگین معلوم اشتباه می‌نویسم 😾😾

کی داره همه ویدیو های منو گذارش میده 😭😭😭😭😭😭

مجبور شدم اینو بزارم اگه یه رفیق اوسگل داشته باشی همین میشه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط