{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...هر کس که غریب است خریدار ندارد...

...هر کس که غریب است خریدار ندارد...
...سرگشته و تنهاست دیگر یار ندارد...؟
دیدگاه ها (۱۵)

Ali.rahemi ( خاص )😐

Ali.rahemi 😑 😑 😑 😑

Ali.rahemi یک روز عالی بادوستام

Ali.rahemi 😐

من بی مایه که باشم که خریدار تو باشم؟حیف باشد که تو یار من و...

ولی من عاشق این فیلمم🥲🥺چه غریب ماندی ای دل نه غمی ، نه غمگسا...

منم سرگشته ای حیرانت... #مسلم_بن_عقیل #کربلایی_مرتضی_یبرنژاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط