{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حیف که نخواستی بسازی با من 💔

حیف که نخواستی بسازی با من 💔
دیدگاه ها (۶)

تو جدی منو نخواستی)))

تو نخواستی بمونی منم جلوتو نگرفتم

من رفتم چون تو نخواستی پیشت بمونم...)🥲🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط