{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودمو درگیر بهشت و جهنم نمیکنم

خودمو درگیر بهشت و جهنم نمیکنم
هر دوجاش رفیق دارم...
دیدگاه ها (۴)

😉😅😅

نرو مصیبت

از بس نمیدونم چی چیه به حیا دارم من😁

تولدت مبارک دختر پاییزی🍂ساچلی مهربان و دوست داشتنی به دنیایش...

چقدر دوستش دارم؟...اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛...

باتو جهنم بی تو بهشت

بهشت و جهنم همه دورغ بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط