{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂😂لنتی

😂😂😂😂لنتی
دیدگاه ها (۲)

😂😂😂

ما خیلی وقتا گفتیم شب بخیر، ولی نخوابیدیم؛ فقط تنهایی و تو ا...

بزرگ‌ترین توهین به یک انسان، انکارِ رنجِ اوست.✍️چزاره پاوزه

چه خوابی دیدی برامون لنتی

چرا قدیمی نمیشی لنتی😂🤣🤣‌‌‌

لنتی 🤣 نمی‌خوام تصور کنم چی دیده 🫣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط