دوس داشتنه بعضیا دلیل نمی خواست......
دوس داشتنه بعضیا دلیل نمی خواست......
احمق بودن می خواست که بحمدالله ما بودیم……!
احمق بودن می خواست که بحمدالله ما بودیم……!
- ۳۶۰
- ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط