{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چند وقتیه همه از من دلگیرند

چند وقتیه همه از من دلگیرند
دلیل میخواهند برای غمگین بودنم
برای ناامید بودنم برای تلخ شدنم
نگـــــران نباشید مــــن ن غمگینم
ن تلـــخ ن نا امیـــــــد😏 😏
فقــــــط مدتیست گم شده اند
دنبالشان میگردم
👈 صـبــــــرم ....... امــیــدم👉
نمی دانم در کدام صفحه ے قصه ی سرگذشت 👈 نـــــحـــــــســـــــــــم👉
جا گذاشتمشان ب نظرم وقتی ک رفــت انها
را هـــــم ب طور ناجوانمردانه ای با خود
بـــــــــــــــرد و
رفــــــــــــــــــــت
دیدگاه ها (۵)

خدا ب شیطان رحم کنهفک کنم جلو این بشر سجده کرده

پسرا روز اولی ک رفتن بدنسازی

گاهـــے باید یقه ی احساست رابگیریو با تمام وجود برسرش فریاد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط