چند وقتیه همه از من دلگیرند
چند وقتیه همه از من دلگیرند
دلیل میخواهند برای غمگین بودنم
برای ناامید بودنم برای تلخ شدنم
نگـــــران نباشید مــــن ن غمگینم
ن تلـــخ ن نا امیـــــــد😏 😏
فقــــــط مدتیست گم شده اند
دنبالشان میگردم
👈 صـبــــــرم ....... امــیــدم👉
نمی دانم در کدام صفحه ے قصه ی سرگذشت 👈 نـــــحـــــــســـــــــــم👉
جا گذاشتمشان ب نظرم وقتی ک رفــت انها
را هـــــم ب طور ناجوانمردانه ای با خود
بـــــــــــــــرد و
رفــــــــــــــــــــت
دلیل میخواهند برای غمگین بودنم
برای ناامید بودنم برای تلخ شدنم
نگـــــران نباشید مــــن ن غمگینم
ن تلـــخ ن نا امیـــــــد😏 😏
فقــــــط مدتیست گم شده اند
دنبالشان میگردم
👈 صـبــــــرم ....... امــیــدم👉
نمی دانم در کدام صفحه ے قصه ی سرگذشت 👈 نـــــحـــــــســـــــــــم👉
جا گذاشتمشان ب نظرم وقتی ک رفــت انها
را هـــــم ب طور ناجوانمردانه ای با خود
بـــــــــــــــرد و
رفــــــــــــــــــــت
- ۳۳۳
- ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط