{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوز کاملش نکردم

هنوز کاملش نکردم
اگه خوشگل کشیدم اومد لایک و کامنت بزار
دیدگاه ها (۹)

چه ماهی هستید؟

اگه خوشت اومد لایک و کامنت بزار

اگه خوشت اومد لایک و کامنت کن

اصکی واجب

اوهوم خیلی حسی خوبی میدن لااقل به من(:خوشگله اگه خوشت اومد ل...

اگه پاتریک دوست درای لایک کامنت بزار

لایک؟اگه دوست داشتی کامنت هم بزار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط