{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش بودنت را در دلم

ای کاش بودنت را در دلم
عاشقانه قاب نمی کردم!
که حالا نبودنت
در دلم آینه ی دق شود....

#
دیدگاه ها (۱)

به کجا می نگری؟زندگی ثانیه ایست …وسعت ثانیه را میفهمی …؟هیچک...

کاش میشد برای ساعتی مُردان وقت است که میفهمی چه کسی از نبودن...

ولی ای کاش دویی وحشی نمیشد چون دلم نمی خواست بکشمش🥲🥲🥲

ای کاش هیچوقت نمی دیدمت....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط