{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تموم شد فعالیت

تموم شد فعالیت
ایشالله چند روز دیگه میام
مراقب خودتون باشین
فلن 🖐️🙃
دیدگاه ها (۲)

دیگه از تو یادم بیرون نیمری

وقتی من ازش ناراحتم هیچ وقت برام صبح نمیشع

خیلی وقتاا سکوت کنین

والا واقعیته

بچه ها امیدوارم که هرجا هستید حالتون خوب باشه . مراقب خودتو...

من ..مراقب خودتون باشین 🎀

دوست ؟ مراقب خودتون باشین 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط