{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم متل قو بودم خخخ

منم متل قو بودم خخخ
دیدگاه ها (۳)

متل قو بهبه خخخخخ

یعنی زلزله بیاد تو شمال و مخصوصا چالوس البته خدانکنه نصف جمع...

@-@یا خدا

دوتا اوسگل

آواز قو:)

اتل متل توتوله

سر میدم آواز قو:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط