{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"چرا نفس نمیکشی؟؟

"چرا نفس نمیکشی؟؟
میدونی چقدر بود
دلم میخواست صدای نفسات رو بشنوم؟"
دیدگاه ها (۱)

کافی بود صدایم کنیمن اَهلِ ناز نبودم...با جان برمی گشتم...‌

در جواب اینکه میپرسند هنوز تنهایی یا نه. باید گفت: خسته تر ا...

من تظاهر کردنم خوب نیست*برگرد* 😢 😢

شب گاهی انقدر ساکت می‌شه  که صدای نفسِ عشق رو می‌تونم بشنوم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط