{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آی بدم میا از این سوالا 😡 اَه 😅 😅 😅 😅

آی بدم میا از این سوالا 😡 اَه 😅 😅 😅 😅
دیدگاه ها (۱۶)

شما دوخترا هم تا از شراره رهنما مطمعن نشدین تن به ایزدواچ ن...

خودت.باش.لایک.هم.نخورد.مهم.نیست.....✔

چرا چنین میکنید😐

😅 😅

سلام حسین بی کسای عالم اه ای حسین رفیق روز سختیم فاتحه ی زن...

اگه خوشت اومد لایک کن و کامنت بزار. فالو کردن یادت نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط