{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام.از مدیران پر تلاش و ساعی ویسگون

سلام.از مدیران پر تلاش و ساعی ویسگون
جا داره تشکر کنم.وقدردان زحمات شون باشم.
گروه یا تیمے که تشکیل دادن از روی سلیقه خودشون
پست هارو حذف میکنن وبه خودشون اجازه نمیدن
زحمت دیدن پست ارسالے کاربر ان مروری سطحی کنن.
چه مشگلی عدیده ی داره که آدمین مربوطه کور کورانه
از روی غرض شخص دهنده گزارش تخلف
نسبت به حذف پستی که هیچگونه مشگلے قانونی
نداره برابر قوانین ویسگون اقدام به حدف پست.
میکند.خواهشمندم.جوابگو ورسیدگی کنید.
تا دلگرمے بوجو بیاد در ویسگون بمانیم.
نه روزانه شاهد خدا حافظی دوستان قدیمی در ویسگون باشیم.
آدمین محترم لطف کن برام بگو پستی که امشب حذف کردے مشگلش بزرگوار چه بود.
یا نه تنها به پیج حقیر گیر میدید.و. سلیقه ی حذف میکنید.البته روی تخلف گزارش تعدادی معلوم الحال عقده ی
اگرهم خوشتون نمیاد بنده ویسگون باشم. بی رودربیسی بگید..
تا اطلاع ثانوی پروفایلم قرمزه قرارنیست اتفاق خاصی باشه ولیبرای من یک نوع اعتراض محسوب میشه.
.محترمانه تا مسدو نشدم از حضور مبارکتان خداحافظی کنم.عزت زیاد سایه تون مستدام.
اجرکم.عندالله
دیدگاه ها (۲۹)

مردان زمانیکه خانم ها سرشان را روی شانه یا گردن شان می گذارن...

دل سپردن از تو باشد عهد و پیمانش ز منقبله ام سوی تو باشددین ...

مجازےدنیاےزیباییستهمدیگرراندیده ایماماباصمیمیترفتارمیکنیمصدا...

گاهی برای خودت پزشک باش.کمی قرص خنده تجویز‌ کنهر شش ساعت یک ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط