{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید الان بهار باشه ولی تو قلب من همیشه پاییزه.

شاید الان بهار باشه ولی تو قلب من همیشه پاییزه.

💔 @boghzekhste💔
دیدگاه ها (۱)

😔 💔 💔 💔 💔 💔 💔

دزفول _ شهیون

میگن تو آسمون یدونه ماهم که باشه اون فقطو فقط رفیقمه اگه یه ...

همیشه بعد از هر پایانی ، شاید آغاز قشنگ تری باشه❤️🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط