آخه یکی نیس بگه نونت کم بود آبت کم بود چیه تو آخه کم بود
آخه یکی نیس بگه نونت کم بود آبت کم بود چیه تو آخه کم بود لعنتی!!! 🤬
- ۶۰۱
- ۰۳ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط