{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم از کاواکی و بوروتو بزارم

بازم از کاواکی و بوروتو بزارم
دیدگاه ها (۰)

کاواکی تازه از ماموریت برگشته بود بوروتو بهش زنگ زد گفت امرو...

بوروتو میبینم با کاواکی ریختی روهم بچه هم دارین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط