{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از همه ی کودکی ام درد ماند

از همه ی کودکی ام درد ماند

نیم وجب بچه ولگرد ماند

#علیرضا_اذر
دیدگاه ها (۳)

شاعر میفرماید : اوه مای گاز 😍

صدایت میچسبد به دلممثل یک بستنی در ظهر تابستان

مردم شهر! خداحافظتان؛ من رفتم...کسی از کوچه‌ی غم آمده دنبال ...

Me

بچه های ولگرد🛐🛐

بچه ها کسی سگ های ولگرد بانگو رو دیده ؟ چون من ندیدم قشنگه ؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط