بار اندوه را به تنهایی
بار اندوه را به تنهایی
می توان کشید
اما برای شاد بودن به دو نفر نیاز است
می توان کشید
اما برای شاد بودن به دو نفر نیاز است
- ۱.۵k
- ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط