هرصبح
هرصبح
به تو سلام می کنم
وبرای خوردن یک صبحانه
کنار تو می نشینم
و در خلوت تو
شهر بزرگ من بنا می شود
به تو سلام می کنم
وبرای خوردن یک صبحانه
کنار تو می نشینم
و در خلوت تو
شهر بزرگ من بنا می شود
- ۲.۰k
- ۲۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط