{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکیم نداریم

یکیم نداریم
کع وقتی میگم میرمبیاد
دایر بگع صگ کجا میخای بری؟!!
میخای منو تنها بزاری؟!!
دیدگاه ها (۰)

شاید تا چن روز نیام ویس

وقتی خوش حالی میخای بری مزیج🥰🥰

وایییییی🤣🤣🤣🤣ی سر رفتم پیج دومم. دیدم ی مادر ج.ده گفته بقیه م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط