{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مال ما صورتی و قرمز بود

مال ما صورتی و قرمز بود
اووووفففف😂 😄
دیدگاه ها (۲۰)

ماهم داشتیم اووووفففف😄

آقایون رو کنن لطفا کیا ازاین ماشین اصلاحا داشتناوووووففف😄

کی ازاین ظبط صوتا داشت؟اووووفففف خدایی اینا چیه 😄

خدایی ازاینا من خودم داشتم همیشه توکیفم بوداووووففف😄

#ارایش #خاکستری #قرمز #ایران#صورتی #خاص

من ماه صورتی رو دیدم... خیلی قرمز بود...

شما کدوم رنگید ؟ 🌈 من که صورتی و قرمز بودم 🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط