{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داداش حس نمیکنی زیادی اشتباه زدی 😐

داداش حس نمیکنی زیادی اشتباه زدی 😐
دیدگاه ها (۴)

من که نفهمیدم چیکارس😐 😐 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

حال کن حرکتو😄 😂

از قشنگی های دنیا 😍 🍁 🌾 🍁 🌾 🍁 🌾 🌾 🍁 🌾

بعله😄 منکه پایه ام شمارو نمیدونم 💪 😹 😻 🍁 🌾 🍁 🌾 🍁 🌾 🌾 🍁 🌾

داداش سپ‌نپ جان چجوری اون حرکتو زدی ناموسا

چرا دیگه اعتماد نمیکنی؟ وقتی فهمیدم اعتماد بوده اشتباه...#لا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط