{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از قشنگیات زندگی :)

از قشنگیات زندگی :)
دیدگاه ها (۱)

محکومیم به امید و مجبوریم به آرزو....!‌‌‌‌

پخته‌نخواهی‌شد،مگربعدازانکه‌احساس‌کردی‌سرشارازسخنیولی‌لازم‌ن...

نمیدونم والا😐

قربون قشنگیات برم مامانم🥹🪷👩‍👧🩷

https://wisgoon.com/sayeh_ghasedak

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط