شاعر که باشی....
شاعر که باشی....
هیچ کس جدی ات نمیگیرد...
حتی اگر بگویی دوستت دارم..
.میگویند وای..چه شعر قشنگی..
هیچ کس جدی ات نمیگیرد...
حتی اگر بگویی دوستت دارم..
.میگویند وای..چه شعر قشنگی..
- ۱.۶k
- ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط