{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت به شنبه

لعنت به شنبه

… .من

.




#M_o_h_a_m_m_a_d
دیدگاه ها (۶)

… .… .من . #M_o_h_a_m_m_a_d

:-)… .هوا خیلی سرده. #M_o_h_a_m_m_a_d

مرتیکه دیونه عکس گرفته با هواپیما ربا خخخخخ گروگان بریتانیای...

… .. خخخخ… . . #M_o_h_a_m_m_a_d

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

لعنت بر روحانی لعنت بر ظریف لعنت بر سازشگر غرب گدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط