{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از من بهتون نصحیت اگ آدم حساسا وابسته ای هستید مجازی رل

از من بهتون نصحیت اگ آدم حساسا وابسته ای هستید مجازی رل نزنید مجازی رل زدن بدرد نمیخوره
دیدگاه ها (۴۳)

کاش گربه بودم و واکنشم‌ به همه چی “meow” بود:)

هرکی دوص دارم بام حرف بزنه بیشتر آشنا شه یا درد و دلی دارع م...

سلام چطورین چه خبر

فالو و شات پلیز#حمایت

چیبگم والا

میدونی چی خیلی آدم رو اذیت میکنه؟ اینکه خواستی یه روز از ویس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط