{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب بچه‌ها میگم شاید یک چند روز نباشم ولی میام چون امتحان

خوب بچه‌ها میگم شاید یک چند روز نباشم ولی میام چون امتحانا داره شروع میشه

و راستی یک سوال زیر هر ویدئو قراره بنویسم پس لطفاً جواب بدین
خلاصه همتون رو دوست دارم حمایت یادتون نره 😉
دیدگاه ها (۰)

کراش سگی زدم روی آهنگشخوب آهنگی که روش کراش دارین رو بگید ؟

بچه ها این کیه ؟کسی می دونه میگن توی توکیو ریودنجره 🤔

ژونننننن ✨فقط دستای دراکننن وایییییی

بگین ؟

سلامممچطورین خوشگلابا درسا چیکار میکنیددد؟جدیدا انقدر بخاطر ...

بچه ها دست خودم نیست احساس وحشتناکی دارم بدنم سرد شده تپش قل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط