واکنش فکری به استوری بازیکنای کیسه: به بازیکنان گفتم استو
واکنش فکری به استوری بازیکنای کیسه: به بازیکنان گفتم استوریشان را پاک کنند. آیا ما قهرمان شدیم؟ خودمان برای هوادار چکار کردیم؟😂
خودشون نقش شارژر و پمپ بنزین تیمای عربی رو ایفا میکنن، حالا واسه قویترین تیم غرب آسیا کری میخونن :)))
خودشون نقش شارژر و پمپ بنزین تیمای عربی رو ایفا میکنن، حالا واسه قویترین تیم غرب آسیا کری میخونن :)))
- ۱.۴k
- ۰۱ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط