{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ دردی بدتر ازین نیست که بغض کنی نتونی گریه کنی گلوت در

هیچ دردی بدتر ازین نیست که بغض کنی نتونی گریه کنی گلوت درد بگیره

دژم
دیدگاه ها (۱)

دچارِ یک مشت احساسات فراموش شده .

پاشدم دوتا چای تو این استکانای کمر باریک ریختم آوردم نشستم ر...

تاحالا این حس رو داشتید که از شدت غم دلپیچه و سر درد بگیری گ...

وای این سریال این جوریه که نمیدونی بخندی گریه کنی بغض کنی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط