{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از حق نگذریم یک جا در تهران دیدیم که به اغتشاشاگران پیوست

از حق نگذریم یک جا در تهران دیدیم که به اغتشاشاگران پیوسته بودند آنهم دکان های دلالان اتومبیل خیابان بهشتی و شریعتی.

الحق که اغتشاشاتشان از سر شکم سیری و تلاش برای عریان گردی در ملاعام است. حالا هی بیایند و بگویند که مردم بخاطر گرسنگی اغتشاش کردند.

این دلالان بنز و بی ام دابلیو (به تلفظ خودشان) بین بدست آوردن دل مشتریهایشان (سابریتی ها و فوتبال باز ها) و باز بودن دکان مردد هستند ونیمه باز کرکره ها را پایین آورده اند تا اگر زمانی مشتری تپلی هم آمد از دستش ندهند.

@Afsaran_ir
دیدگاه ها (۱)

رئیس اداره صنعت و معدن اراک به همراه فرماندار، امروز راه افت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط