💢 #وزیر_ارتباطات : سایتهای ارتباطی باید از اولویت #قطع_ب
💢 #وزیر_ارتباطات : سایتهای ارتباطی باید از اولویت #قطع_برق خارج شوند
#ستار_هاشمی تاکید کرد که سایتهای ارتباطی باید از اولویت قطع #برق خارج شوند تا پایداری شبکه در زمانهای بحرانی حفظ شود. این اقدام برای جلوگیری از اختلال در خدمات اینترنتی و تماسهای تلفنی ضروری است.
وزیر در این خصوص گفت: لازم است با وزارت نیرو تفاهم شود تا در مقابل اقداماتی که برای افزایش تابآوری شبکه ارتباطی انجام میشود، سایتهای ارتباطی از اولویت قطع برق خارج شوند؛ در غیر این صورت، نصب تجهیزات هوشمند بدون تامین پایداری برق، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.
هدف از این درخواست، کاهش اثرات قطعی برق بر زیرساختهای مخابراتی است تا کاربران در مناطق مختلف با قطعی ناگهانی ارتباطات مواجه نشوند.
✅ @SAE22ir ✅
#ستار_هاشمی تاکید کرد که سایتهای ارتباطی باید از اولویت قطع #برق خارج شوند تا پایداری شبکه در زمانهای بحرانی حفظ شود. این اقدام برای جلوگیری از اختلال در خدمات اینترنتی و تماسهای تلفنی ضروری است.
وزیر در این خصوص گفت: لازم است با وزارت نیرو تفاهم شود تا در مقابل اقداماتی که برای افزایش تابآوری شبکه ارتباطی انجام میشود، سایتهای ارتباطی از اولویت قطع برق خارج شوند؛ در غیر این صورت، نصب تجهیزات هوشمند بدون تامین پایداری برق، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.
هدف از این درخواست، کاهش اثرات قطعی برق بر زیرساختهای مخابراتی است تا کاربران در مناطق مختلف با قطعی ناگهانی ارتباطات مواجه نشوند.
✅ @SAE22ir ✅
- ۶۸۳
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط