🤍_ترجمه لایو امروز جین.
🤍_ترجمه لایو امروز جین.
🐹 بخاطر اختلاف زمانی، دور و بر ساعت پنج عصر دیگه خیلی خوابشون میگیره. بعدشم چون خیلی کاری ندارن، ساعت ده شب که میشه، میرن میخوابن. میگفتن دارن یه زندگی خیلی سالم و مرتب رو میگذرونن.
🐹 کلی تحت تأثیر آرمیهای آمریکا قرار گرفتم. خیلی قشنگ باهام همخونی میکردن. تشویق کردن و اونقدر بلند بودن که تعجب کرده بودم.
🐹 اگه عضوی از بیتیاس نبودم، ممکن بود همچین فرصتی داشته باشم که بشه اینهمه تشویق بشنوم و جلوی کلی آدم بخونم و باهاشون همخوانی کنم؟
🐹هر وقت اجرا دارم، به این فکر میکنم که چقدر خوششانس هستم و زندگیم چقدر قشنگه. برای همین، از ته دلم از اعضای گروه و از آرمیهامون ممنونم (فدای قلب مهربونت بشم😭🎀)
🐹 آرمیها اینطوری بودن که ووف ووف خیلی باحال بودش
🐹مطمئن نیستم پاپی بود یا چی دقیقا، اما خیلی تازه و جدید بود.
🐹: دیروز و امروز...نه نه، فقط دیروز، گلوم خیلی وضعش خوب نبود.
🐹:خیلی نگران بودم. ولی مثل ژاپن، وقتی رفتم روی استیج حالم بهتر شد.
🐹 بخاطر اختلاف زمانی، دور و بر ساعت پنج عصر دیگه خیلی خوابشون میگیره. بعدشم چون خیلی کاری ندارن، ساعت ده شب که میشه، میرن میخوابن. میگفتن دارن یه زندگی خیلی سالم و مرتب رو میگذرونن.
🐹 کلی تحت تأثیر آرمیهای آمریکا قرار گرفتم. خیلی قشنگ باهام همخونی میکردن. تشویق کردن و اونقدر بلند بودن که تعجب کرده بودم.
🐹 اگه عضوی از بیتیاس نبودم، ممکن بود همچین فرصتی داشته باشم که بشه اینهمه تشویق بشنوم و جلوی کلی آدم بخونم و باهاشون همخوانی کنم؟
🐹هر وقت اجرا دارم، به این فکر میکنم که چقدر خوششانس هستم و زندگیم چقدر قشنگه. برای همین، از ته دلم از اعضای گروه و از آرمیهامون ممنونم (فدای قلب مهربونت بشم😭🎀)
🐹 آرمیها اینطوری بودن که ووف ووف خیلی باحال بودش
🐹مطمئن نیستم پاپی بود یا چی دقیقا، اما خیلی تازه و جدید بود.
🐹: دیروز و امروز...نه نه، فقط دیروز، گلوم خیلی وضعش خوب نبود.
🐹:خیلی نگران بودم. ولی مثل ژاپن، وقتی رفتم روی استیج حالم بهتر شد.
- ۱.۲k
- ۲۷ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط