یکی نیست تو این خراب شده پسه کله اون وزیر خارجه بزنه که ی
یکی نیست تو این خراب شده پسه کله اون وزیر خارجه بزنه که یه 10 دوری دوره خودش بچرخه ؟!
که سره "" اصول "" به توافق رسیدین آره ؟!
خب اصووول و خطوط قرمز Trump چیا بوده ؟!
1- عدم غنی سازی داخل ایران , و یا توقف غنی سازی تا 3 سالی که من هستم !! و یاااا تهش غنی سازی 1.5 درصد !!!
که قبلانم فنی براتون توضیح دادن که غنی سازی زیر 5 درصد یعنی آب نبات چوبی اونم با تکنولوژی 50 سال پیش که الان دیگه هییییچ جای دنیا استفاده نمی شه !!
2- خروج کامل 400 کیلو 60 درصد از کشور و یا رقیق سازیش !!
که اینم باز توضیح دادم که دعوا سره Breakout Time ما واسه رسیدن به سلاح هسته ای !!
می گین خب مممممشکلش چیه ؟!
ما که سلاح هسته ای نمی خوایم !!
مشکلش اینه که اگه Breakout Time تو رو به حدی برسونن که از نظر من بیشتر از یک ماه بشه !!!
اون وقت هرررر لحظه ای که بخوان می تونن بیانو ... جررر بدنو برن !!!
و اصلا اینم به کنار
ساده ترش بکنم براتون ملت ؟!
کاری که اون باید انجام بده نهایتا یه تلفن یا اصلا یه توییت خشکو خالی رئیس جمهور آمریکاست !!!
که اگر امروز اون توییت رو بزنه , فرداش تحریم ها برداشته می شن !!!
و اگر فرداش پشیمون بشه و برعکسش رو بزنه , پس فرداش دوباره همه تحریم ها برمی گردن !!!
اما کاری که تو باید انجام بدی چی ؟!
مثه مثلا خارج کردن و یا رقیق کردن اون 400 کیلو ؟! که حداااااقل یک سال بعدش باید از نقطه "" صفر "" شروع کنی که تازه به همین نقطه شروعی که الان توش هستی برسی !!!
که اینم باز قبلا توضیح دادم, که این دفه کوووور خوندین !!!
چون امکاااان نداره دوباره اجازه بدن که ما بتونیم برگردیم به این نقطه !!!
پس از فردای اینکه هسته ای رو جارو کردن, سررررریع زنو بچه تون رو همون شبش به "" دندون "" داشته باشین لطفا !!!
چون ممکنه از فرداش زیر بمباران شاید حتی هسته ای !!!
مجبور باشین مثه گربه از این سوراخ به اون سوراخ خرررر کششون کنین !!
با تشکر
#برجام #پزشکیان #رهبری #رهبر #ظریف #امریکا #ترامپ #مذاکره #اصلاحات #انرژی_هسته_ای_حق_مسلم_ماست #نفوذ #اسراییل #نتانیاهو
که سره "" اصول "" به توافق رسیدین آره ؟!
خب اصووول و خطوط قرمز Trump چیا بوده ؟!
1- عدم غنی سازی داخل ایران , و یا توقف غنی سازی تا 3 سالی که من هستم !! و یاااا تهش غنی سازی 1.5 درصد !!!
که قبلانم فنی براتون توضیح دادن که غنی سازی زیر 5 درصد یعنی آب نبات چوبی اونم با تکنولوژی 50 سال پیش که الان دیگه هییییچ جای دنیا استفاده نمی شه !!
2- خروج کامل 400 کیلو 60 درصد از کشور و یا رقیق سازیش !!
که اینم باز توضیح دادم که دعوا سره Breakout Time ما واسه رسیدن به سلاح هسته ای !!
می گین خب مممممشکلش چیه ؟!
ما که سلاح هسته ای نمی خوایم !!
مشکلش اینه که اگه Breakout Time تو رو به حدی برسونن که از نظر من بیشتر از یک ماه بشه !!!
اون وقت هرررر لحظه ای که بخوان می تونن بیانو ... جررر بدنو برن !!!
و اصلا اینم به کنار
ساده ترش بکنم براتون ملت ؟!
کاری که اون باید انجام بده نهایتا یه تلفن یا اصلا یه توییت خشکو خالی رئیس جمهور آمریکاست !!!
که اگر امروز اون توییت رو بزنه , فرداش تحریم ها برداشته می شن !!!
و اگر فرداش پشیمون بشه و برعکسش رو بزنه , پس فرداش دوباره همه تحریم ها برمی گردن !!!
اما کاری که تو باید انجام بدی چی ؟!
مثه مثلا خارج کردن و یا رقیق کردن اون 400 کیلو ؟! که حداااااقل یک سال بعدش باید از نقطه "" صفر "" شروع کنی که تازه به همین نقطه شروعی که الان توش هستی برسی !!!
که اینم باز قبلا توضیح دادم, که این دفه کوووور خوندین !!!
چون امکاااان نداره دوباره اجازه بدن که ما بتونیم برگردیم به این نقطه !!!
پس از فردای اینکه هسته ای رو جارو کردن, سررررریع زنو بچه تون رو همون شبش به "" دندون "" داشته باشین لطفا !!!
چون ممکنه از فرداش زیر بمباران شاید حتی هسته ای !!!
مجبور باشین مثه گربه از این سوراخ به اون سوراخ خرررر کششون کنین !!
با تشکر
#برجام #پزشکیان #رهبری #رهبر #ظریف #امریکا #ترامپ #مذاکره #اصلاحات #انرژی_هسته_ای_حق_مسلم_ماست #نفوذ #اسراییل #نتانیاهو
- ۷.۰k
- ۲۸ بهمن ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط