{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏بعضیام که ازت ناراحت میشن باید بهشون بگی عزیزم ببخشید که

‏بعضیام که ازت ناراحت میشن باید بهشون بگی عزیزم ببخشید که خرِ خوبی برات نبودم:)
دیدگاه ها (۱)

کینه‌ای نیستم ،فقط لطفشون رو جبران میکنم!!!

میدونین چرا دایناسورا نسلشون منقرض شد؟منتظر بودن طرف مقابل پ...

اینکه میگه دوستت داره رو راست میگه ولی معلوم نیست بخاطر چی و...

کسی از رفتن ما ترسی ندارعما رفیق صمیمیونم رفیق صمیمی دارع!

ازت هیولا میسازن ،بعد ناراحت میشن که ترسناک شدی!

.my best love.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط