{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میشه نری؟؟؟

میشه نری؟؟؟
-نه بز ماده ام
دیدگاه ها (۱۰۱)

دقیقا😒 😒 😒

دیقـــا😄 😄 😄 😄

تو که رفتیهیچ اتفاقی نیفتاد جز اینک من پیر شدمجز اینک یکم دل...

مذاکره با بز جواب میده ولی با آمریکایی جماعت نه

این یازده ماده مغذی میتونن مغزتو تغذیه میشه 🧠🧠

من که دوستی ندارممممیشه اصکی نری¿ ممنونم((o( ̄ー ̄)o))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط