{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

البته خودمونم دسته کمی ازشون نداریم

البته خودمونم دسته کمی ازشون نداریم
دیدگاه ها (۴)

میخوری؟؟

نظرتونو بنویسید لطفا

والااا

نرو

در واقع خودمونم بزرگتر شدیممم🤧😪

مخصوصا من که ی پرچم و ی دسته طی مادر عزیزم رو فدا کردم 🤦🏻‍♀️...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط