{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ان روی بدبختی وبی بر نامگی ؟

ان روی بدبختی وبی بر نامگی ؟

گمرک ایران گزارش داد:
واردکننده تله موش هم شدیم! + جدول
واردات

بر اساس آمار گمرک، در ۴ ماه اول امسال ۱۸۱ تن تله موش وارد کشور شده است تا افتخار واردات این کالا نیز به نام دولت یازدهم ثبت شود.

سرویس اقتصاد مشرق - آمار گمرک نشان می دهد ایران در ۴ ماه اول سال جاری ۲.۲ تن تله موش از آلمان، ۷/۰ تن از بلغارستان، ۸.۷ تن از ترکیه، ۳۳.۸ تن از کره جنوبی، ۸/۰ تن از سوئد و ۱۲۳.۸ تن از چین وارد کرده است.

مطابق این گزارش، ایران در مجموع ۲۱٬۹۷۴٬۰۸۰٬۲۰۳ ریال تله موش به ارزش ۶۷۶٬۶۸۹ دلار وارد کرده است.

۶۸ درصد حجم واردات تله موش ایران در سال جاری از مبدا چین، ۱۹ درصد از کره جنوبی، ۶ درصد از هلند و ۵ درصد از ترکیه بوده است.
دیدگاه ها (۲)

سلام. حکمت بودن .

یا پیر ....

شب خوش خورشید ...ترا انچناکه دلم خواست ساختم

جذبه تو.مرا همچنان برد تا هوای تکامل

ستایش ایران در سایت AFCگزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستان...

این خائنا بلفطره از ترامپ خونخوارتر و پسترنکنایه توهین آمیز ...

دورودشب بخیر به همه ی دوستان بریم سراغ خبرهای مهم امشب:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط