در عجبم که چرا بهار هیچوقت سر به دیار عده ای نمیزند و برا
در عجبم که چرا بهار هیچوقت سر به دیار عده ای نمیزند و برای برخی همیشه بهار است... سرزمینم به حق که کشور چهار فصلی،چه در آب و هوایت چه در معیشت مردمانت...
- ۱۱۵
- ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط