{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گریه کن تا میتونی...

گریه کن تا میتونی...
دیدگاه ها (۱)

من بی سرو پا جا ماندم..

به یاد مرتضی....

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم استدنیا برای از تو سرودن مرا ک...

دلتنگم...

میتونی گریه کنی

قبول نداری؟ میتونی بری گریه کنی😘#Jimin#kpop#Bts

واسه اون چیزی که داغونت کرده، هرچقدرکه میتونی شدیداً گریه کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط