{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از کوجای گوشیم شات بدم

از کوجای گوشیم شات بدم
دیدگاه ها (۱۴)

گوشیم فلش خورده برای همین هیچی نیست 🗿گوشیم از کارخانه اومده😂

اینم بی زحمت گزارش کنیدhttps://wisgoon.com/ali.fire

مثل همیشه ی گوه اومد زر مفت میزن برید حسابشو برسید میگ پستام...

به کوجای فادیمه دست نزن ظریفه بد میبینی🤣😎#ایسفادممممم

بچه ها گوشیم مسخرم میکنه😐یه میبینی سالمه یه نا سالمخب خلاصه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط