{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها دلیل زنده بودم BTS و Apinkهست چون اگه بمیرم یه فنشون

تنها دلیل زنده بودم BTS و Apinkهست چون اگه بمیرم یه فنشون کم میشه
#BTS
#Apink
دیدگاه ها (۴)

لطفا خودتو ازم نرون بدونه تو نمی تونم....@mahshid51069

عشقولیام#Apink

#HappyNamjooDay#Apink

برای همیشه پشتتمتولدت مبارک#HappyNamjooDay#Apink

اگه من بمیرم چی میشه پدر جان یکم آروم باش 😅😅

اگه میخاید زنده بمونید صدا رو کم کنید🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط