خــــــــــدایا...؟!、、
خــــــــــدایا...؟!、、
میشود امشـــــــب...؟!、
همین امشــــــــب...!
کمـــــــــــی、、、 "بــــــــــــــــــــاران" ببارد...؟!、、、、
میخواهم ...خیس باران شوم...、、、、、、、
دانه دانه قطــــــــره های پاکش را در آغـــــــــوش بگیرم...、、、、、
برایش "شعــــــــــر" بگویم...、、、
و کمی...、、、
"اشـــــــــــــک" بریزم...؟!
خدایـــــــــــــــــــا...؟!
من قول میدهم سرما هم نخورم...!、、、、、
تو فقط به باุุرانุุ بگو...、、
لطفـــــــــــــا کمی ุุبباุุردุุุุ...؟ 、、、、、、、
این جـــــــــــــــــا...
یک نفــــــــــــر هست که...
دلـــــــــــش به اندازه ی تمامุุ روزุุุ هایุุ باุุرุุانیุุ
گرفته ...、
.、、、、
、、、、、、、、、
میشود امشـــــــب...؟!、
همین امشــــــــب...!
کمـــــــــــی、、、 "بــــــــــــــــــــاران" ببارد...؟!、、、、
میخواهم ...خیس باران شوم...、、、、、、、
دانه دانه قطــــــــره های پاکش را در آغـــــــــوش بگیرم...、、、、、
برایش "شعــــــــــر" بگویم...、、、
و کمی...、、、
"اشـــــــــــــک" بریزم...؟!
خدایـــــــــــــــــــا...؟!
من قول میدهم سرما هم نخورم...!、、、、、
تو فقط به باุุرانุุ بگو...、、
لطفـــــــــــــا کمی ุุبباุุردุุุุ...؟ 、、、、、、、
این جـــــــــــــــــا...
یک نفــــــــــــر هست که...
دلـــــــــــش به اندازه ی تمامุุ روزุุุ هایุุ باุุرุุانیุุ
گرفته ...、
.、、、、
、、、、、、、、、
- ۲۸۳
- ۲۳ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط