{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ابجی دارید یا داداشی اگر ابجی دارید عدد پنج رو کامنت بزار

ابجی دارید یا داداشی اگر ابجی دارید عدد پنج رو کامنت بزارید اگر داداش دارید عدد هفت رو کامنت بزارید 💙🖤💙🖤💙
دیدگاه ها (۱۱)

کدومش من می گم اخری

لطفا فالوم کنیدفالو میشید

بالا یا پایین 🐹🐹

کیوت

چقدر وطن رو دوست دارید ری اکشن بزارید🇮🇷🇮🇷🇮🇷کامنت بذارید🥰

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ تیکتاک دارید کامنت بزارید بک میدم‌ ...

هرچقدر بی تی اس رو دوست دارید به همون اندازه تو کامنت قلب آب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط