{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجب چیزی شدا😓

عجب چیزی شدا😓
دیدگاه ها (۲۰)

آدم گاهی خستس، دیگه نمیکِشهگاهی میخواد بره بیرون از این رابط...

#تو_دلی❤

((((:

ببین من دیگ حتی دلم نمیخاد بمیرم چیزی هم واسه از دست دادن ند...

یه سال شدا🫠

جین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط