رفتی......
رفتی......
بی آنکه مرا بخدا بسپاری
نمیدانم خدارا ازیاد برده ای یامرا*
بی آنکه مرا بخدا بسپاری
نمیدانم خدارا ازیاد برده ای یامرا*
- ۱.۱k
- ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط